Categorii sau „forme ale sensibilității” (chestiuni în atenÈ›ie: spaÈ›iul È™i timpul ca forme ale sensibilității, înÈ›elegerea lor ca È™i categorii, accepÈ›iuni vechi È™i noi ale acestora, modalități noi de înÈ›elegere È™i de reprezentare a lor – în plan estetic, È™tiinÈ›ific È™i tehnic, religios, cotidian etc.) Filosofia spaÈ›iului…
COMUNICAT
In vederea limitarii expunerii la riscul contaminarii virusului COVID 19 (coronavirus) si tinand seama de recomandarile facute de autoritatiile statului, am decis limitarea activitatii cu clientii. Drept urmare discutiile pentru proiecte le vom desfasura doar in mediul online. Pentru accesare ne puteti contacta telefonic la numarul 0728981092,…
Miscare artistica, culturala si ideatica - modernismul a atins zonele artei vizuale, ale muzicii, literaturii si arhitecturii. Pictura in cadrul curentului modernist se profileaza din culoare si forma ca si valente determinante ale artei vizuale, reprezentand o culminare a căutării unei estetici a iluminismului, cu detasarea de…
Spatiul si timpul prin raportare cu experienta divina exprimă condiÅ£ia creaturii cu intenÅ£ionalitate spre divin prin faptul că tot ceea ce există îÅŸi caută cauza ÅŸi scopul existenÅ£ei, dar ÅŸi conÅŸtiinÅ£a vocaÅ£iei pentru divin, spre a fi în adevăr prin corelarea spiritual-existenÅ£ială cu acesta. În ultimă…
Demonstratia clasica a faptului ca spatiul ne-euclidian poate fi creat in mod inteligibil a dat-o Hans Reichenbach (1891-1953), care insista totodata asupra elementului de conventie pe care-l implica in ultima instanta alegerea unei geometrii cu ajutorul careia sa interpretam regularitatile din observatii. Sub acest din…